Wikia

Sir Albert Alcott was tot zijn ontmaskering 1782, de eerste secretaris van de loge van de graaf van Saint Germain. Maar hij is een verrader en supporter van de Florentijnse alliantie, waardoor hij ook met succes kunnen worden ingevoerd met Lucy en Paul's informatie in het vak.

Uiterlijk Edit

De eerste Secretary is een man met een smal gezicht, zodat het enigszins denken aan een rat. Op de bal is hij bijzonder Pimplebottoms papegaai kleurrijk gekleed, dus dit Gwen zelfs merkbaar in veel kleurrijke Rokokkomännern. Op zijn dagelijkse make-up omvatten, onder andere, een sneeuw-wit gezicht wiens wangen zijn helder rood poeder. Daarom kan men ook vergelijken met een clown hem (naast Gwen papegaaien en ratten aanduidingen.

Karakter Edit

Alcott is ontrouw en bedrieglijk, want het verraadt de Graaf van Saint Germain, hoewel hij eigenlijk heeft gezworen om hem als lid van de lodge loyaliteit. Zijn echte motieven voor deze bedriegt niet helemaal duidelijk, maar het lijkt te zijn bezweken aan de religieuze fanatisme Heer Alastair, die hem belooft een zuivere, opgeslagen ziel.

Hij is zeer trots op zijn ingenieuze planning van de samenzwering tegen Gwen en Gideon en willen en eventueel verkregen door zijn grote wens om aandacht en lof te communiceren.

Met zijn arbeidsethos speelde voor zijn ontmaskering herinnert hij Gwendolyn een beetje van Meneer Marley.

Zijn Verraad Tegen de Graaf Edit

Alcott was (met dank aan de informatie van Lucy en Paul, die een deal met Lord Alastair gehad) geïntroduceerd als Eerste Secretaris in de doos. In Robijnrood komt het binnenkort in uiterlijk, toen hij organiseerde Gwendolyn en Gideon de coach die hen brengt naar het huis van Brompton waar woonde de telling. Echter, dus hij was het die de koetsier Wilbour opdracht om de twee daarna naar Hyde Park te brengen gaf. Er al drie aanhangers van Florentin's Alliance wachtte, de Wilbour neergeschoten en Gideon probeerde te vermoorden in een zwaard zwaardgevecht. Dit slaagt erin om een ​​aanvaller met Gwen Untstützung uiteindelijk de andere twee. Dit mislukte dit plan.

De tweede moordaanslag vindt plaats op de bal van Pimplebottoms. Omdat de telling is de eerste secretaris als een verrader vermoedde dat hij probeert hem te slim af. De graaf had alleen Alcott weten wanneer Gwendolyn en Gideon weer ongewapend in de kelder op hun terugkeer zou wachten. Er moet Racokzy en zijn Kuruc, waarvan de eerste secretaris niets had geleerd van de graaf, de verdediging van de twee tijdreizigers en maken de verrader.

Echter, Alcott was voorafgaand aan de telling. Hij gaf Rakoczy opium, dat is echter niet verdaagd met zijn gebruikelijke geneesmiddelen en dus zette hem buiten werking. Bovendien benadrukte hij een Lady Lavinia, die hoge gokschulden had met hem. Ze betaalde ze door onzichtbare enabler Menuetttanzen absuchte Gideon voor wapens en tenslotte Gideon en Gwendolyn (ongewapende) overgegeven Lord Alastair. Duch Alcott plannen amendement is niet de twee waren in de kelder, waar de Kuruc zou verdedigen, maar in een kamer op een hogere verdieping, de eerste secretaris en Heer Alastair aanvallen. Terwijl Gideon slaagt erin om een ​​dodelijke wond toebrengen aan het hoofd naar de verrader, Alastair Gwendolyn gewonden ook fataal. Maar toen ze eindelijk terugspringen naar Gwen uiteindelijk herstelt. Ze vinden dat Gwen is onsterfelijk.