Wikia

Charlotte Montrose
250px
Algemeen
Naam: Charlotte Montrose
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Haarkleur: Rood
Oogkleur: blauw
Geboortedatum: 7. Oktober 1994
Beroep: Student op de Saint Lennox Highschool
Bijnaam: Ijskoningin (Gordon/Student) Konijntje (Tante Maddy) Honger haak (Madame Rossini)
Familie & Vrienden
Familie: Glenda Montrose (Moeder) Charles (Vader)
Vrienden: Gideon de Villiers Cynthia Dale Sarah Bloomberg
Anderen
Eerste verschijning: Robijnrood
Laatste verschijning: Smaragdgroen
Wordt gespeeld door: Laura Berlin

Charlotte Montrose is de enige Dochter van Glenda und Charles. Ze werd per ongeluk getraind om een tijdreiziger omdat ze (zoals Gwendolyn) werd geboren op 7 oktober 1994, de berekende datum van geboorte van de Robijn.

Karakter Edit

Volgens Gwendolyn is een "Buit" en "Smart ass" (Robijnrood P. 25). Ze is ook zeer arrogant. U gewoon te verbergen hun ware gevoelens achter een mysterieuze Mona Lisa smile. Charlotte kan uitvoeren, maar ook snel en zorgvuldig opdrachten zonder grote over om te vragen of iets in kwestie te vragen, evenals Gwen. Charlotte is in bijna alles perfect, althans met betrekking tot kennis, artistieke vaardigheden en dansen. Door hun jarenlange opleiding aan de tijdreiziger had ze nooit tijd voor echte vriendschap. U bent niet grote zorgen over de gevoelens van anderen, met name met betrekking tot Gwendolyn. Daarom heeft ze de bijnaam de "Ijs Koningin'' door Gordon krijgen gemist.

Familie en Leven Edit

Haar ouders zijn Glenda en Charles, die leven maar nu gescheiden om verschillende redenen.

Charlotte is opgeleid vanaf jonge leeftijd om de tijd reizigers en geleerd door het begin samen met Gideon schermen, paardrijden, talen, dansen en geschiedenis. Echter, dit heeft geleid tot het feit dat Charlotte nooit tijd voor vriendinnen, jongens, bioscoop of andere leeftijd gerelateerde hobby's gehad. Het lijkt echter te hebben nooit echt de moeite genomen omdat ze niet anders kennen, en vooral omdat haar moeder waarschijnlijk altijd was in gesprek met haar dat ze was speciaal en zou kunnen worden op hun talent trots.

Dus ze had alleen Gideon, die hun lot ja gezegd. Dat is waarom ze verliefd op hem en dus zeer jaloers op Gwendolyn, zoals het komt met zich mee. Ze hebben zelfs geprobeerd met behulp van vervelende laster om een wig tussen de twee rijden, maar Gideon is veel te verliefd op Gwen om haar te geloven. Tot slot geeft ze op en zet op de juiste vergelijking is dat ze nu voel me zo, evenals Assepoester's zussen had gevoeld. En Gwenny te denken over de vraag of Assepoester niet hebben zelfs een klein beetje schuldgevoel als ze reed met haar prins van ...

Trivia Edit

  • Ihren Namen wird sie von ihrem Vater Charles vererbt bekommen haben.
  • "Charlotte" kann mit "kleine Tüchtige" übersetzt werden. Dies trifft zu, da sie ja schon als kleines Mädchen tüchtig gearbeitet hat, um Reiten, Fechten, Krav Maga usw. zu erlernen.
  • Obwohl sie gerne mit ihrer anspruchsvollen Lektüre angibt, liest sie in Smaragdgrün "Im Schatten der Vampirhügel", was wohl eher einfache Unterhaltungsliteratur und ein normales, triviales Jugendbuch ist.
  • Sie hat Höhenangst.
  • Schon als kleines Kind wirkte sie immer perfekt, da ihr etwa niemals eine Haarspange verrutschte.