Wikia

Giovanni AlessandroConte di Madrone (ook bekend als "Darth Vader") woonde 1502-1572 en stichtte de Florentijnse alliantie, een religieus-fanatieke tegenstander sekte de Graaf van Saint Germain. Na zijn dood, begeleidde hij als een spook de respectievelijke leiders van de alliantie bij elke beurt.

Leven Edit

Hij woonde in Italië, meer bepaald in Florence en de omliggende regio, waaraan hij had grote invloed omdat hij verbindingen naar het Vaticaan en de Medici had.

Zijn dochter Elisabetha leefde als een student in een klooster, waar ze kreeg een bezoek van de toekomst van de jonge graaf van Saint Germain, die ook zou moeten komen uit Toscane. De jonge man verleid en geïmpregneerd het meisje wat haar vader, maar zeer ontevreden. Hij hield de telling van zijn tijd te reizen voor een demon, omdat hij gedeeltelijk gematerialiseerd uit in de lucht en ook verdwenen.

Daarom is de Conte di Madrone Florentijnse alliantie dat het zich heeft gesteld het doel, de graaf en andere "demonen" (Tijd Reizigers) kwaad opgericht om te vernietigen, want hij voelde zich gedreven benoemd door zijn morbide religieus fanatisme, door God, te breken.

Geestbestaande Edit

Na zijn dood, de Conte di Madrone vergezelde zijn respectieve nakomelingen, dat is gewoon de leider van de Florentijnse alliantie, zoals op het moment van de telling over Lord Alastair. Hij "doorboord" moment vakantiegangers, zoals de graaf, die hij haat diep met zijn ogen en vervloekte. Maar Gwendolyn is de enige die kan horen zijn geröchelten doodsbedreigingen, bijvoorbeeld dat de Florentijnse alliantie "zal veeg uit het gezicht van de aarde die niet is gewild door God".

Na de dood van Lord Alastair's op het behang van Pimplebottoms zwierf hij door de eeuwen heen, naar de "demon met de saffier ogen" (Gwen) te vinden. Toen hij eindelijk ontmoet haar in de Saint Lennox High School met de dreiging, om nooit meer te vertrekken van hun kant, eet hem Xemerius wie kan eindigen als een echte demonische geesten bestaan, met toestemming van Gwen's gewoon op.

Uiterlijk Edit

De Conte dragen een zwart fluwelen mantel, komt waarschijnlijk uit de mode van de 16e eeuw, maar niet aan de desbetreffende periode waarin Gwendolyn ziet hem past. Het vormt een sterk contrast met het programma "mousserende" Heer Alastair uitvoeren rond een veel glinsterende ketens. De Conte di Madrone heeft olijfkleurige huid en gitzwarte haren, die zijn Italiaanse afkomst aangeeft. Zijn ogen hetzelfde gigantische zwarte gaten, vergelijkbaar met Rakoczys.