Wikia

Dr. Harrison is het begin van de 20e eeuw, tijdens de periode van Margret Tilneys de arts indient.

Karakter Edit

Dr. Harrison is geduldig en discreet. Het werd ingehuldigd door Lady Tilney is de enige bewaker van haar tijd in Lucy en Paul chronograaf diefstal en hun verblijf in 1912, hen te helpen waar hij kan. Hij verbindt bijvoorbeeld Pauls gewonde arm na zijn zwaard gevecht met Lord Alastair. Hij is ook een goede vriend van Lady Tilney en is volledig achter. Want hij was enthousiast over hun mening met betrekking tot de rechten van vrouwen vertelde Jonathan de Villiers duidelijk bij een theekransje.

Dr. Harrison is zeer goedmoedig en betrouwbaar. Bovendien kan worden ingesteld door iedereen van de rest.

Leven/Positie in de Loge Edit

Over zijn leven niets bekend. Misschien komt uit een zeer rijke familie die Engels konden veroorloven te laten hun zoon studie geneeskunde.

Waarschijnlijk zijn familie gehoord van het begin tot de lodge, want dat zou in ieder geval verklaren zijn lidmaatschap. Het is echter ook mogelijk dat hij de aandacht op zich door zijn wetenschappelijke vaardigheden en was lid van de wacht, misschien een eerdere lodges arts gesuggereerd.

Na het afronden van zijn medische studies, volgde hij vele trainingen over mogelijk uitgestorven ziekten, om goed te kunnen concurreren voorbereid de nalatenschap van lodges arts kan. Misschien is hij een voorouder van Dr. White en Robert, zoals Dr. White is ook lodges arts.

Als arts is hij gehouden in de Loge een belangrijk kantoor waarvoor hij is ook lid van de binnenste cirkel ook.