Wikia

Dr. Jacob White
250px
Algemeen
Naam: Dr. Jacob White
Geslacht: man
Leeftijd: begin 50
Haarkleur: Grijs
Oogkleur: Grijs-Blauw
Beroep: Logenarts
Familie & Vrienden
Familie: Robert White (Sohn)
Vrienden: [Falk de Villiers]]
Thomas George
Anderen
Wordt gespeeld door: Gottfried John

Dr. Jacob "Jake" White is de Arts van de Loge, die onder andere Gwendolyn en Gideon geneeskunde op het Tijdreizen met vaccinaties etc . voorbereidt. Hij behoort ook tot de binnenste cirkel van de wachters, net als alle Loge artsen die voor hem ook indienen.

Leven und Familie Edit

Over Dr. White's leven en familie is zeer weinig bekend. Hij heeft waarschijnlijk een (ex -?) Vrouw, met wie hij zijn zoon Robert, die echter verdronk na een ruzie tussen de twee in het zwembad van een kennis had. Sindsdien heeft Dr White's karakter veranderd in negatief territorium. Wat hij niet vermoeden: Robert laat hem nooit als een spookje vanaf de zijkant.

Na de dood van zijn zoon, ondergedompeld hij zich in het zeer waarschijnlijk lodges zaken en stelde de taak van de arts lodges. Waarschijnlijk zijn vrouw scheidde hij; Anyway, hij schijnt niet mooi om te praten met vrouwen.

Karakter Edit

Dr White is een van de verdachte van de wachters. Hij heeft niet alleen voldaan Gwendolyn beleefd en houdt ze voor een potentiële dief volgende laatste chronografen. Zelfs andere vrouwen die hij tegenkomt ongebruikelijk bruuske, zoals Grace Shepherd of mevrouw Jenkins, de secretaris. Zijn vermoeden is niet alleen tegen vrouwen, maar het kan het ook gebruiken als eerste (en enige) om door te zien en te herkennen meneer Whitman dat dit de Graaf, is die had gelogen om de wachters vanaf het begin. Maar toen hij zijn graaf, dat dit zal eindigen zijn plannen in de huidige, wordt Dr. White afgezet door hem.

Sinds de dood van zijn zoon, hij draagt bij aan zijn vreemde ongekleurd pakken alleen triste banden. Past dit is ook zijn huidskleur de grijze, dat is waarom hij luid Gwendolyn "Dr. Grey" hot zou hebben.

Trivia Edit

  • Der Name "Jakob" bedeutet "der Schützende" oder aber auch "Er betrügt" oder "Betrüger" und "Fersenhalter".
  • Dr. White beschützt schließlich einerseits die Zeitreisenden vor Krankheiten und Erregern in der Vergangenheit.
  • Er deckt aber des weiteren auch Gwendolyn, als diese vorgibt, krank zu sein, und schützt sie so vor einem zu frühen Ball, indem er die anderen Logenmitglieder "betrügt".
  • Wie der biblische Jakob trauert er lange um seinen Sohn, der bei Dr. White zwar tatsächlich verstorben ist, und nicht nur totgeglaubt wie der biblische Josef, dennoch wird er von Robert aber nie verlassen. Mit seinen tristen Anzügen und Krawatten trägt er ebenso eine Art "Trauergewand".
  • Er war der erste (und einzige) Wächter der Loge, der Mr Whitman letztendlich durchschaute und als Graf erkannte.
  • White ist wahrscheinlich geschieden.
  • Er mag Gideon.
  • Dr. White beschimpft die Montrose-Frauen oft.
  • Er wird nie von dem Geist seines Sohns Robert verlassen.