Wikia

Lady Lavinia Ruthland is een in Londen weduwe in de late 18e eeuw.

Karakter/Eigenschappen Edit

Lady Lavinia lijkt een onschuldig adellijke weduwe die zich troost met verschillende mannen. Maar dit is niet zo, want in de plannen van Florentin's Alliance is een integraal onderdeel. Dus ze is op zoek naar bijvoorbeeld Gideon op de bal 's avonds voor de wapens van de Heer en Sir Alastair Alcott kan gevaarlijk in hun moord plan. Bovendien biedt het Gwendolyn en Gideon ook Allianz aus.Allerdings lijkt erop dat ze niet om de omvang van hun acties bewust zijn.

Ze neemt regelmatig aan kansspelen, waar ze vestigen hun gokschulden met andere "diensten". Lady Lavinia kan er niet tegen als ze niet het middelpunt van de belangstelling. In dergelijke situaties, het valt erg in Ohnmacht.Außerdem ze heeft een duidelijke, heldere stem.

Uiterlijk Edit

Lady Lavinia is een petite vrouw die ziet er jonger uit dan ze werkelijk is. Ze heeft heldere witte tanden, ze altijd graag de glimlach met kuiltjes tonen. Over haar haarkleur is niet bekend, omdat vrijwel alle droegen witte pruiken op de soiree. Lavinia graag jurken met meer spectaculair dan gebruikelijk knipsels dragen. Gwendolyn waarom ze ook in het geheim worden "Lady Busenwunder" of "Lady-mijn Boezem hop-gelijk-uit-de-jurk".

Trivia Edit

  • Ihr Name "Lavinia" bedeutet "Die, die sich rein macht". Sie macht sich durch die Unterstützung der florentinischen Allianz von ihren Geldschulden "rein".