Wikia

Leopold Adrian Marley
250pxpx
Algemeen
Naam: Leopold Adrian Marley
Geslacht: man
Haarkleur: rood
Beroep: Adept 1 graad in de Loge
Bijnaam: Leo
Familie & Vrienden
Familie: Rakoczy
Mr. Marley Senior (Grootvader)
Anderen
Eerste verschijning: Saffierblauw
Wordt gespeeld door: Frederic Welter

Leopold Adrian Marley (ook Meneer Marley of Leo genoemd) is een Adept 1. graad in de loge van de graaf van Saint Germain.

Karakter Edit

Meneer Marley is over het algemeen trouw en gehoorzaam, met betrekking tot de instructies en de regels van de bewakers. Hij noemt zijn baas "Sir", die niet langer nodig is, maar. Hij heeft de neiging om te blozen, vooral wanneer Gwendolyn's nicht Charlotte aanwezig is. Gwen dacht dat hij inderdaad Charlotte echt geweldig vind , maar ook een beetje bang voor haar heeft. Meneer Marley krijgt vaak met Gwendolyn in haar haar; het kan heel snel worden breng haar tot gloeiing.

Uiterlijk Edit

Meneer Marley heeft een "maan gezicht", rood haar en een bril. Hij beoogt ook blozen, hetgeen tot uiting komt in hem niet alleen op de wangen; Hij is ook meestal rood op de nek en de oren.

Afstamming Edit

Hij is de kleinzoon van Meneer. Marley Senior, de Moordenaar van Lord Lucas Montrose, die een zeer trouwe man en traditie was, het nooit zijn zoon dat dit niet toetreden tot de Wachters vergaf. Bovendien is de hele lijn van Marley Miroslaw Alexander Leopold Rakoczy komt uit, een ziel broer en trouwe dienaar van de graaf, die uit Transsylvanië kwam.

Uitgaven bij de Wachters Edit

Zijn voornaamste taken lijken te bestaan, van school naar het hoofdkwartier van de bewakers te halen Gwendolyn en Charlotte, waar ze hebben lessen met Giordano en Gwen moet elapseren. Bovendien leidt hij kleinere missies in Rangunteren.