Wikia

Leslie Hay
250px
Algemeen
Naam: Leslie Hay
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 16
Haarkleur: blond (Boek)

zwart (Film)

Oogkleur: blauw (Boek)

donkerbruin (Film)

Beroep: Student
Bijnaam: Les
Familie & Vrienden
Vrienden: Gwendolyn Shepherd

Cynthia Dale

Huisdieren: Bertie (Hond)
Anderen
Eerste verschijning: Robijnrood P.13
Laatste verschijning: Smaragdgroen P. 475
Wordt gespeeld door: Jennifer Lotsi

Leslie Hay is 16 Jaar oud en Gwendolyns allerbeste Vriendin.

Uiterlijk Edit

Leslie heeft blonde Haren en veel Zomersproeten (Tenminste zo veel dat James denkt dat ze moeten snel beginnen, gelden bleekwater, anders zouden ze geen vriendje vinden). Ze is ook, volgens Charlotte en Xemerius het beste voorbeeld dat honden hun eigenaars lijken (Leslie heeft een Golden Retriever genaamt Bertie). In de film heeft Leslie zwart, krullend haar en bruine ogen en een donkere huid. Bovendien heeft ze een goed figuur.

Karakter Edit

Leslie is een levendige, grappig, nieuwsgierig en onbevreesd persoon

Ze ziet de positieve dingen van een situatie. Ze ondersteund Gwenny, waar zij kan, vooral als ze nog nauwelijks over

wist de geheimen van de voogd. U en Gwendolyn vertellen over zichzelf en zijn er altijd voor elkaar. Ook leent Leslie van vaak DVD's, die keek met Gwendolyn, meerdere zakken van chips en ijs. Zowel zij en Gwen gebruiken vaak vergelijkingen van films ("het is als in de film...-, waar speelde SchauspielerXY RolleXY!") Leslie is vindingrijk en creatief. Het is ook veel meer spannend, hun leven sinds Gwenny kunnen reizen in de tijd. Later, het plan om een detective Agentschap niet openen omdat het wordt ongelooflijk spannende onderzoek zoals het over de tijdreizen, de graaf en de lodge. Ze is ook op Gideon's broer Raphael, ze komt samen aan het eind.

Familie Edit

Leslie's moeder werkt als voedingsdeskundige, wat hun koken experimenten fasen zijn het gevolg, waaronder Leslie lijdt vaak. Haar vader is een burgerlijk ingenieur en onbekende oprichter van mening dat meisjes poker umbedingt zou doen, dat is de reden waarom hij leerde dit spel Leslie en Gwen toen ze twaalf jaar oud was kunnen spelen.

Bovendien, Leslie heeft een ruige golden retriever gemengd ras genaamd Bertie. Het gezin woont in een gezellige rij huis in North Kensington in maar waarschijnlijk niet erg slechte omstandigheden, omdat uw dochter naar een particuliere school die Saint Lennox Middelbare school kunnen sturen.