Wikia

Lord Alastair is het hoofd van de Florentijnse alliantie in de late 18e eeuw.

Uiterlijk Edit

Lord Alastair het dragen van een witte pruik. Het is heel mooi gekleed, dus hij staat sparkly en glittery Gwendolyn meteen duidelijk. Zelfs zijn zwaard is weelderig verguld met edelstenen en ingericht, dus dit is aangepast aan Lord Alastair's uiterlijk. Om dit behoort naast zijn overdreven sieraden, zelfs de geest van de Conte di Madrone, een voorouder van de Heer, die de Florentijnse alliantie opgericht.

Eigenschappen Edit

Lord Alastair is een religieuze fanaticus waarvan de missie in het leven lijkt te zijn om de tijd die reizigers ("demonen") wegvagen. Daarom is hij de vijand van de graaf van Saint Germain, de tijdreizigers aan Lord -Alastairs was inderdaad levens. Zijn doel nagestreefd hij morbide en meedogenloos. Ook hij is erg stiekem en sluw.

Daarnaast is hij een zeer goede schermer, naast "Galliano" waarschijnlijk een van de beste van zijn tijd.

Hij doodt Gwendolyn op de bal, ze alleen overleefd omdat het onsterfelijk.

Zoals het spookje Robert Dr White wijkt niet af van de kant, hij heeft ook een geest die hem achtervolgd bij elke beurt. Het is één van zijn voorouders, de Conte di Madrone, die de Florentijnse alliantie opgericht.

De Florentijnse Alliantie Edit

De Florentijnse alliantie was een botsing van de graaf met een fanatieke leider van de kerk, de Conte di Madrone, opgericht. Nadat de graaf in feite zijn dochter wonen in een klooster maakte de werf en vervolgens geïmpregneerd (Elisabetta verloor het kind uiteindelijk dankzij geregeld door haar vader marteling zoals abortus dat psychologische gevolgen gehad voor hen) en samenwonenden van Elisabetta gemeld hoe de graaf uit het niets had gematerialiseerd uit, deelgenomen aan Madrone, moet er een demon zijn. Dus jacht de Florentijnse alliantie begon op de "demonen", de tijdreizigers. Na Conte di Madrones dood deze achtervolgd geest zoals altijd aan de kant van de tijdelijke leiders van zijn sekte, die echter werd verbrijzeld door de dood van Lord Alastair op de bal door de graaf.