Wikia

Lucas Montrose
Lucas Montrose
Algemeen
Naam: Lord Lucas Montrose
Geslacht: mannelijk
Geboortedatum: November 1924
Beroep: Advocaat, Grootmeester in de Loge van Graaf van Saint Germain
Bijnaam: Opa
Familie & Vrienden
Familie: Lord Horatio Montrose (vader)
Mary Elisabeth Montrose (moeder)
Madeleine Montrose (zus)
Lady Arista Montrose (echtgenote)
Alle andere Montroses
Vrienden: Lucy Montrose
Paul de Villiers
Meneer George
Anderen
Wordt gespeeld door: Axel Milberg,
Bastian Trost (jonge Lucas)

Lord Lucas Montrose is de overleden echtgenoot van Lady Arista Montrose.

Leven Edit

Lucas Montrose werd in 1924 als Zoon van Lord James Montrose en Mary Elizabeth Montrose geboren. Zijn Zusje is Madeleine Montrose.

Hij trouwde met Arista bisschop en de twee kregen samen drie kinderen: Harry, Glenda en Grace.

Hij wist, dat Gwendolyn het Kind van Lucy en Paul is en ook, dat ze de twaalfde Tijdreiziger is. Van hem kwam het Plan, Gwendolyn bij Grace en Nicolas groot te brengen. Außerdem vond hij uit, dat Meneer Whitman de Graaf van Saint Germain is. Hij werd echter vermoord door Marley Senior, zelfs als niemand wist tot Gwendolyn en de graaf, als hij 80 jaar aan zijn Schrijftafel samenbracht. Diagnose van Dr. White: Hartaanval. Alleen Maddy had een visioen waarin hij sprong een panter op zijn borst en zijn keel scheurde een paar dagen voor zijn dood.

Lucas was außerdem Grootmeester in de Loge van Graaf van Saint Germain.

Karakter Edit

Heer Lucas Montrose was een aardige vent. Hij was zeer goedaardig, maar ook vastberaden. Echter, rookte hij, wat ook een keer was gedoemd. (zie Saffierblauw). Hij was zeer behulpzaam en deed alles, om Gwendolyn te beschermen. Dat ging zo ver, dat hij zelfs de kist met de tweede chronograaf van Meneer Bernhard insluiten liet. Zelfs de ambitie, zich in de loge tot om Grootmeester hoog te werken, hij alleen ontwikkeld om informatie te krijgen voor Gwendolyn.

In het bijzonder, hij heeft ook de neiging om de regels te breken, hij, als Lucy en Paul dag nog niet officieel elapsierten hem, haar bloed Inlet in de chronograaf van de jaren '50 en nog steeds blijft illegaal stuurde in het verleden. Zelfs toen hij jaren later op tijdreizen Gwendolyn's ontmoeting met deze, haar vele controversiële informatie vertelde hij over wat de bewakers wisten over het "geheim achter The Secret", en lees ook haar bloed in een chronografen.

Lucas verborg Lucy en Paul in de voorkant van de lodge en hij het idee dat ze reisde naar Gwen de geboorte met de chronografen van 1912 gehad, Grace en Nicolas zorgde voor de baby.

Trivia Edit

  • "Lucas" bedeutet "der Strahlende"
  • Er wurde vermutlich im November 1924 geboren
  • Er war sich zuerst nicht sicher, ob er Arista Bishop oder Claudine Seymore heiraten sollte, die als Observationsnummern vier und acht beide Nachfahrinnen von Margret Tilney waren. Er hätte auch mit Claudine Zeitreisende als (Ur-)Enkeltöchter haben können.
    • Auch nachdem er Lucy in den 1940ern als seine Enkeltochter kennenlernte, war er noch länger unentschlossen, welche der beiden Frauen er heiraten würde. Seine Kollegen erkannten jedoch sofort die Ähnlichkeit Lucys mit Arista, die somit seine Zukünftige war.
  • Im Jahr 1956 trug er einen Schnurrbart.
  • Lucas kann kein Blut sehen.
  • Er rauchte bereits 1956, schien aber trotz Gwens Ermahnungen niemals damit aufzuhören, da ihn als alter Mann der Geruch von Karamell und seinem Pfeifentabak umgab.
  • Er studierte in Oxford.
  • Vermutlich arbeitete er als Anwalt, da er 1956 mit Kenneth de Villiers, der zu dieser Zeit sowohl in der Loge als auch in der Arbeit Lucas' Vorgesetzter war, über einen "Fall Parker" redet, den Lucas gut zu Ende gebracht hatte.
  • Er schrieb Tagebuch.
  • Er fertigte für Gwendolyn eine extra Ausgabe von Anna Karenina an, in denen er Prophezeiungen und weitere wichtige Informationen über die Loge versteckte.