Wikia

Geen titel
250pxpx
Algemeen
Naam: Madeleine "Maddy" Montrose
Geslacht: Vrouw
Haarkleur: Blond
Oogkleur: Blauw
Bijnaam: Maddy
Familie & Vrienden
Familie: Lord James Montrose (Vater)

Mary Elizabeth Montrose (Mutter)

Lord Lucas Montrose (Broer)
Lady Arista Montrose (Schoonzus)
Harry Montrose (Neef)
Glenda Montrose (Nicht)
Grace Shepherd (Nicht)
Lucy Montrose
Janet Montrose
David Montrose
Charlotte Montrose
Nick Shepherd
Caroline Shepherd
Gwendolyn Shepherd

Vrienden: Violet Purpleplum
Anderen
Eerste verschijning: Robijnrood
Laatste verschijning: Smaragdgroen
Wordt gespeeld door: Katharina Thalbach

Madeleine "Maddy" Montrose is het Zusje van de gestorven Lord Lucas Montrose.

Zij woont samen met haar Schoonzus Lady Arista, hun Nichten Glenda en Grace en hun kinderen in hun huis, op Bourdon Place 81.

Karakter en Eigenschappen Edit

Tante Maddy heeft een verslaving-achtige voorliefde voor citroen snoepjes. Ze is een prachtige persoon die probeert te regelen van de kleine of grote teef oorlogen tussen hun individuele huisgenoten. Volgens Charlotte, ze is erg spraakzaam en zelfs de melkman over haar visioenen. U zelfs beweert te hebben een fenomenaal geheugen, maar voelt Gwendolyn de "correctheid" van deze claim op zijn eigen lichaam. Maddy kunnen zeer koppig, vooral wanneer ze Scrabble met Charlotte speelt en het dringt erop aan dat er woorden zoals "Kaarten schaar", "Koe SAP" of "Oor kat" zou zijn. Zo nu en dan heeft ze vreemde visioenen, die symbolisch zijn gegroepeerd en correct geïnterpreteerd inderdaad stemming. Ook zij voelt Xemerius (als deze bijvoorbeeld vergadering op haar schouder), ze niet zien maar hem.

Uiterlijk Edit

Maddy heeft grote, blauwe kinder ogen en blond (gekleurt), krullend haar, waar niet zelden krulspelden hangen. Ze is een beetje dikker dan de andere zeer dunne Montroses en niet erg groot.

Leven/Familie Edit

Maddy is de dochter van Lord James Montrose en zijn vrouw Mary Elisabeth. Haar broer is de overleden Lord Lucas Montrose. Heeft ze een nichtje Hazel op het land, die ze nooit zouden kunnen doorstaan. Echter, haar beste vriendin is violet Purpleplum, altijd krassend sjaals en sokken voor het hele gezin dat Montrose Kerstmis breit. Tijdens haar jeugd woonde zij high school als alle meisjes van Montrose, de Saint-Lennox. Omdat ze niet getrouwd was, bleef ze in het huishouden van haar broer.

Madeleines Visionen Edit

Grote tante Maddy heeft sommige zeer vreemde visioenen dat leiden tot een gedeeltelijk gek beschouwt. Maar als u correct stelt ze, ze zinvol...

1. beroemde Vision

Een dag voor Lucas dood die ze heeft een visie waarin ze ziet als een zwarte panter op Lucas borst eruit springt en keel hem aan flarden gescheurd.

Interpretatie:

Later blijkt dat Lucas niet sterven aan een hartaanval onder natuurlijke omstandigheden, maar werd vergiftigd door Mr. Marley senior (de grootvader van Mr. Marley). De Marley afstammen van Miro Rakoczy, genaamd ook "de black Leopard" in de kringen van de garde tijdens zijn leven. En het heet zwarte luipaarden ook Panther.

2. bekende visie

Maddy ziet haar nichtje Lucy naast een mountain-ash uit een ei verwerpt gesneden uit Sapphire. Een raven vliegen naar een toren die is gekoppeld aan een grote PM luiken van het ei. De toren zit Gwendolyn en bungelende benen. Een vogel, die is ongeveer te duwen haar vanaf de toren draait over u.

De Zwarte toermalijn en de Saffier ei symboliseren Paul (Zwarte Toermalijn) en Lucy (Saffier). De raaf, die uit de Saffier ei ontsnapt, ze

is voor Gwendolyn. Dit toont op zijn beurt dat Gwendolyn het kind van Lucy en Paul is. De toren (gevaar) en de klok (tijdreizen) bleek het gevaar waarbij tijdreizen. De adelaar die bereid is te voldoen aan Gwendolyn in de dood, symboliseert de graaf van Saint Germain.

3. bekend visie

Nou, lijkt Maddy een gepolijste Robijn hart ligt aan de rand een rand aan een afgrond. Dan komt een leeuw, die het hart met swipe naar beneden de kliffen duwt. Op gevolgen it verbrijzelt en de individuele scherven zijn omgetoverd druppels bloed.

Interpretatie:

Hart Robijn staat voor Gwendolyn hart. De Leeuw symboliseert Gideon, die haar hart in zekere zin breekt. De druppels bloed illustreren eens te meer het verschrikkelijke verdriet, de opeenvolgende Gwendolyn

4. bekende visie

Gwendolyn is op een schitterende bal. Alle hebben een goede tijd, maar dan Maddy is dat het plafond geopend is. Uit de donkere wolken die zijn het verzamelen in de hemel, lost een grote vogel (Eagle), klaar om te gaan naar beneden op Gwendolyn. Op een gegeven moment is een zwaard in de lucht. Als Gwendolyn ontvluchten de Eagles, loopt ze in in het zwaard. De hemel rood, en bloed is overal.

Interpretatie:

De bal is de bal van de Pimplebottoms op de Gwendolyn, is snel om te gaan. De open plafond en de donkere wolken signaal onheil, de Eagles opnieuw de graaf van Saint Germain en het gevaar gesteld door hem. Het zwaard symboliseert moorddadige bedoelingen van de heer Alastairs en de daaropvolgende Gwendolyn "dood". Het bloed maakt opnieuw duidelijk dat Gwendolyn dood bloedde.

Dat Gwendolyn onsterfelijk is, heeft heer Alastair had echter niet gewist

Hazel op het land, die ze nooit zouden kunnen doorstaan. Echter, haar beste vriendin is violet Purpleplum, altijd krassend sjaals en sokken voor het hele gezin dat Montrose Kerstmis breit. Tijdens haar jeugd woonde zij high school als alle meisjes van Montrose, de Saint-Lennox. Omdat ze niet getrouwd was, bleef ze in het huishouden van haar broer.