Wikia

Baron Miroslaw Alexander Leopold Rakoczy, het best bekend als de zwarte luipaard, is de rechterhand van de Graaf van Saint Germain.

Leven Edit

Over zijn leven is niet veel bekend. Hij werd waarschijnlijk geboren 1750-1760 in Transsylvanië in de populaire Kurruzzen. Hij bracht zijn latere leven in ballingschap als een trouwe dienaar van de graaf en de lodge, waar hij bekend staat als de "zwarte luipaard". Het dankt zijn snelle en vloeiende bewegingen, onder andere, de naam. Van zijn volk zal hij veel steun ontvangen, omdat het gebaseerd is op een soort Kurruzzenheer die hem in zijn functie ondersteunt (zoals het veiligstellen van Gwendolyn en Gideon op de bal van Pimplebottoms). Belangrijker nog, het beschermt ze met het leven van de graaf, hield hij een paar moorden van de Florentijnse alliantie.

Karakter Edit

Miro Rakoczy is onvoorspelbaar. Hij lijkt te accepteren alleen de commando's van de graaf en op te volgen. Miro miste zijn geliefde thuis Transylvania veel wat kan de reden voor zijn voorliefde voor drugs zijn, want hij houdt van experimenteren met drugs, medicijnen en kruidenmengsels. Rakoczy blijkt vaak erg zelfgenoegzaam, en hij kan niet zijn fouten toe te geven.

Uiterlijk Edit

Rakoczy is een slanke, lange man met een brede kruis en gespierd. Hij is erg bleek en heeft zwart haar. Hij heeft ook zijn grote consumptie van drugs van alle soorten en zwarte ogen die eruit zien als gaten, omdat ze niet de normale licht reflex. De lineament walgen blikken zoals aangeboren. Afwezig waren zijn ogen en zei gezichtsuitdrukking, Rakoczy zou waarschijnlijk zien er goed uit.

Bekende Afstammelingen Edit

De naam "Leopold" wordt toegevoegd aan de familie Marley, zijn nakomelingen, die traditioneel in zijn eer de eerstgeboren zoon. Zijn lijn gehoorzaamde de Graaf van Saint Germain in alle tijden (hij is onsterfelijk), als hun voorouder die hij deed. Behalve alleen is het Leopold Marley, een adept van de eerste graad in Gwendolyn de tijd, waarin het niet duidelijk is of hij wist van de intriges en de identiteit van de graven. Terwijl zijn grootvader "Marley Senior" doodde ongeveer op Mr. Whitman bevel Lucas Montrose, omdat hij had te veel gevonden over de machinaties van Graaf legt de heer Whitman aan het einde, de laatste telg van de Rakozcy reeks was hij vreselijk teleurgesteld.